Dansa med mig

Det är precis vad Elina vill. Hon blir arg och då sätter man igång lite musik ganska högt och börjar dansa å då blir hon alldeles tyst och lugn. Sen somnar hon nästan och så stänger man av musiken för att sätta sig en stund å då vaknar hon igen och börjar skrika igen. Hon är en liten dansdrottning. :) man känner sig lite fånig som studsar runt och snurrar å har sig här hemma men va gör man inte för lilla bestämda damen.
Tur att jag älskar att dansa! :)

Hundarna dansade också med oss. Snurrade och gick lite slalom och så. Duktiga och så söta! Dom tyckte det va lite kul dom me tror jag. Tänk om jag skulle ha tid och lära in ett helt dansnummer med olika tricks. Mili skulle nog bli himla duktig.

Nä nu vill jag duscha så nu får Christer ta och komma hem från sin bandyträning tycker jag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0