Film och mera mys

Efter att ha varit väldigt gnällig och att inget duger så ligger nu Elina i min famn och har precis börjat slumra till igen. Kan inte vara lätt när man inte kan säga vad man vill. Och jag testar alla möjliga saker för att hon ska bli glad. Jag sjunger, trallar, går runt som ett fån i vardagsrummet och dansar med henne, lägger mig vid sidan av henne och ser om hon vill vara nära så, pratar om allt och inget, masserar lilla magen ja hur många saker som helst och det hon nappade på nu va att jag guppa henne upp och ner i knät så hon fick skjuta på lite med fötterna och sen varva det med att ligga lite mot min axel som en liten groda samtidigt som jag sjunger lite tyst. Stackars barn som måste höra på mig. Hade ju varit bättre om man kunde sjunga liksom. Haha!! :)

Nu ska jag titta på en film och bara njuta en stund av hennes värme och hundarnas sällskap innan jag ska gå på en liten promenad igen. Sen ska vi åka och kolla på ny tvättmaskin.
Hundarna måste tycka att jag är knäpp som går omkring och dansar mellan varven.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0