Gnällig dag

Idag vill Elina bara vara jätte nära hela tiden. Ligga i famnen och knorra. Man kan inte göra så mycket annat känns det som.
Att försöka hinna med hundar, matlagning, häst, sig själv har känts ansträngande å den som blivit mest lidande idag är Beauty som jag inte ens kommit iväg till än. Nu har jag lämnat Elina med Christer en stund så jag kan gå med hundarna och bara andas lite. Visst är det mysigt att ha henne hos mig hela tiden men mitt samvete för mina djur blir jätte dåligt och jobbigt. Frågan är om jag ens kommer komma iväg till stallet idag. Klockan börjar bli mycket och jag är helt slut i huvudet och kroppen. Har inte hunnit vila något idag på dagen. Antar att jag låter negativ nu men jag är lite övertrött. Hoppas på att få lite rutiner snart så jag lyckas hinna bättre.

Promenadbild från igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0