God morgon

Har varit vaken sen strax innan kl 6 då Elina bestämde sig för att hon sovit klart och sovrummet var tråkigt. :) Har varit ute på morgonpromenad med hundarna och ätit frukost och ska snart iväg till stallet för att vara med på arbetsdag. Vi har det en gång i månaden och fixar sånt som behöver fixas. Elina kommer jag lämna här hemma med mormor så jag kan göra det jag ska i lugn och ro. Har pumpat två flaskor mat så hon ska klara sig medans jag är iväg.
Känns alltid lite jobbigt att lämna henne men vet att hon är i goda händer.

Efter stallet ska jag skynda mig och göra oss i ordning för sen ska vi åka med Christers kusin Robin och fina Linda till Christers mamma och äta påskmiddag med hela hans släkt nästan. Christer kommer komma så fort han slutat jobbet.

Detta kommer bli en bra dag!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0