Morsning korsning

Eller kanske man ska säga god morgon!
Nu är vi vakna här hemma och Elina ligger och får lufta utan blöja ett tag under en handduk. Den bästa sovtiden jag får med henne är på morgonen mellan klockan 6 och fram till nu. Då får hon sova med mig i sängen då jag inte orkar lägga tillbaka henne i sin säng för femtioelfte gången å då när hon får ligga med mig sover hon som en stock! Nu har även jag börjat kunna slappna av lite mer när jag har henne så nära och lyckas somna riktigt bra jag med. Men är fortfarande lite nojig att jag ska råka mosa henne. Fast man gör inte det säger alla.
Dom 3 timmarnas sömn i sträck är verkligen guld värda!

Dagen idag kommer att bestå av lite mer tvättande och ska även gå en lång promenad med hundarna. Sen när Christer kommer hem från jobbet blir det nog en tur till stallet. Hoppas på att kunna longera lite idag med om det är ledigt i ridhuset. Beauty hade så mycket energi igår så hon kan behöva få springa lite där det är bra underlag.

Nu ska jag fixa lite frukost.




Kommentarer
Postat av: Marie

Nu måste jag komma och gosa lite bebis snart, så söt hon är<3

Svar: Ja förstår att du vill gosa! Hon är mysig så mysig! :) <3
Jenny Säfström

2013-03-22 @ 10:48:11
URL: http://marieangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0