Så var dagen slut

Och natten ska börja....
Får se hur mycket sömn man får då lillan sovit väldigt mycket på dagen.
Själv har jag spenderat min tid med fina My! <3 så roligt att hon ville komma hit och umgås med oss. Sen har ju Charlie varit här också, lilla sötnöten!
Tänk va trevligt det är när vännerna kommer på besök. Att äta god mat, dricka kaffe och bara snacka massa skit. :)
Charlie har tittat lite på film, lekt med sina hästar, åkt sin lilla bil som man sparkar sig fram med, tittat på youtube på "Thomas tåget" och sen har han även vågat hålla i Elina. Han var jätte duktig på vägen från dagis också och körde hennes vagn i snön. Det enda man fick hjälpa honom med var att svänga lite då och då.

En bra dag som nu ska avslutas.. Så jag säger god natt och håller mina tummar på nån timmes sömn. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0