Utvilad

Vilken natt! :) har haft Elina hos mig hela natten för att testa och hon har sovit hur bra som helst. Somnade visserligen sent men va gör det om jag få sova så här. Vaknade en gång kl 1 och ville ha mat å ny blöja. Å sen vaknade hon strax efter kl 5 å ville äta lite igen samt ha en ny blöja.
Nu ligger hon här bredvid å sover igen men nu känner man sig ju nästan helt pigg så nu har jag typ svårt att somna om å klockan är bara halv 7.
Tänk vad lite extra närhet å värme kan göra. Men tycker fortfarande att det varit lite läskigt. Har försökt hålla avstånd ändå för att inte klämma henne.

Kvällen igår blev inte riktigt som jag tänkt då jag fick skippa stallet. Hade missat lite att Christer skulle till en kompis å titta på fotboll så jag får ta igen den tiden i stallet idag. Sen ska vi till Christers moster också idag om planen blir som den tänkt.

Nu ska jag försöka somna om å sova en stund till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0