Ännu mer otur..

Kom fram till stallet igår och började fixa Beauty så vi kunde tömköra lite. Ryckte manen lite också så hon skulle se lite mer välvårdad ut nu när jag hade tid till det. Tyckte sen när jag gick ut från stallet att hon verkade lite stel bak men tänkte att det mest var för att hon stått inne ett tag innan jag kom. Intalade mig själv att det inte var nått och tänkte att hon kunde få skritta fram lite längre bara. Sen började hon trava och då tyckte jag att hon såg lite ojämn ut bak i vissa steg, men tänkte även här att det är nog var för att hon spänner sig och går och tittar på allt runt omkring. Men nää.... Efter några få varv till så gav jag mig, hon är oren bak. Ingen inbillning eller enbart stelhet. Hon haltar! :( även om det endast var en liten markering då och då så är det ändå inte bra! 
Men jag hittade ingen svullnad, värme, sår eller nånting så antar att det kanske sitter högre upp. En sträckning eller nåt. Suck!!! 
 
Känns som det kommer dröja länge innan vi kommer igång ordentligt. Nu har det bara varit motgångar så fort man trott att man varit på väg nånstans åt rätt håll. Hoppas i alla fall på att detta bara är en lättare sträckning eller nåt så att hon blir bra snart igen. Först ryggen och nu det här.. Men efter regn kommer solsken eller?? 
 
Nu ska vi iväg och vara funktionärer på en ridtravartävling och titta när min kompis startar med sin häst. 
ha en fin dag allihopa! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0