Dagen idag

Hela dagen har snart gått och jag har i princip inte gjort nånting mer än att ha utsläppet i stallet i morse. Vilat lite i soffan, gosat med skruttfian, promenerat med hundarna och bara varit. Ganska skönt att inte göra nåt men man blir lite rastlös.
Just nu sover Elina sött i min famn. Hon är ju så söt! <3
Sen lite senare ska hon få bada i sitt badkar. Ska försöka få bort lite skorv som hon börjat få i hårbotten.
Jag själv tittar på Ullared och sen ska jag även bläddra lite i min tidning som kommit i brevlådan, läsa lite andra bloggar och fortsätta ta det lugnt.

Kvällen igår spenderades hemma hos Emelie med gofika. :) så mysigt. Så om det är nåt annat jag skulle kunna tänka mig att göra idag förutom att bara slappa hemma så är det att träffa någon fin vän. En väldigt mysig avslutning på en dag.
Sen att jag blev irreterad när jag kom hem igår när min kropp kom på att den var helt slutkörd, det är en annan femma. Fy vad jag får dåligt tålamod då.

Men vi får väl se hur kvällen fortlöper. Christer är i alla fall inte hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0