God dag i värmen

Solen skiner och himlen är helt blå. Värmen är verkligen här nu! :) synd man inte får sola nu. Vi har precis varit och betalat för bilen som varit på verkstaden så nu är man 10000 kr fattigare. Och innan dess har vi varit på öppna förskolan en sväng på vår föräldragrupp. Christer va me eftersom jag bara kan sitta där å inte göra så mycket men jag målade i alla fall klart Elinas hand- och fotavtryck som är gjort i gips. Så fint!! :) så nu blir det till att lägga mig ner och vila då smärtan i magen och ljumsken gör sig väldigt påmind och jag börjar må lite smått illa. Ska knapra i mig mina smärtstillande och ta det lugnt resten av dagen. Ville ju inte att Elina blir lidande bara för att jag har ont så det är klart att vi tog oss dit idag så hon fick träffa sina vänner. Och jag me för den delen. Och Christer såklart :)
Ska fortsätta läsa i boken jag börjat på också. Man fastnar verkligen måste jag säga och jag brukar inte ens läsa i vanliga fall.

Så här fina blev Elinas avtryck. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0