God morgon

Nu har vi både vaknat och somnat om igen. Eller rättare sagt så har Elina somnat om i min famn. <3
Vi ska vänta in My som ska komma hit och umgås med oss och sen ta en promenad tillsammans med hundarna. Tänkte även åka iväg till något centrum och kolla runt i lite affärer. Elina skulle behöva en solhatt. Jag behöver byxor men lär inte hitta några. Skulle även behöva köpa lite tillbehör till Beautys sadel också. Men får se om vi åker förbi någon ridsportbutik. Har inte så mycket pengar egentligen så känns lite jobbigt också att behöva ta lite från sparkontot. 
 
I eftermiddag följer även My med till stallet och är barnvakt åt Elina medan jag hämtar in Beauty till veterinären. Idag är det dags för sista sprutan mot botulism. Känns som det har blivit mycket veterinärkostnader på sistone. Många extra utgifter runt Beauty på kort tid. Kan bara hoppas att jag lyckas sälja den gamla sadeln snabbt så jag får tillbaka lite pengar. 
 
Nu ska vi fortsätta vänta in My...
 
Jag och finaste lilltjejen nu på morgonen :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0