Härliga sol

Idag är en riktigt härlig vårdag! Nästan som sommar ute, solen lyser och värmen är underbar! Har tillbringat förmiddagen i stallet med lite tömkörning, långsam mockning, och pyssel med finaste grå. Det var Kicki som höll i tömmarna och vi började först inne i det "kokande" ridhuset då det var en bokad lektion på utebanan, men efter att den var klar så gick även vi ut dit. Hon blir verkligen så mycket mer okoncentrerad när man är där, men hon behöver lära sig det med. :)
 
 
Vi betade även lite gräs efteråt när hon var avsvampad och klar. Måste ju börja vänja in henne inför betet. 
 
 
Så soligt, grönt och härligt och hästen är ju så fin i detta ljuset! 
 
 
Väl hemma igen så myser jag med Elina som nu har somnat. En trött liten tjej som kan sitta själv i soffan! :) 
 
 
 
Ska nog passa på att vila lite jag me nu medans hon sover. Känner mig helt slut om jag ska va ärlig. För sen kommer My hit och då blir det kvällsmys för hela slanten med film och popcorn. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0