Kläder....

Suck!! Jag har ju inga kläder att ta på mig. Måste verkligen åka iväg och shoppa till mig själv snart. Men just nu känns alla plagg så hopplösa. Kollade ju när vi var i Haninge centrum igår men det finns ju typ inga plagg som är smidiga att amma i. Svårt det där..
 
Skulle behöva förnya typ hela min garderob, ut med gammalt skit och in med nytt. Jobbigt när jag själv är så velig i affärerna bara. Skulle behöva en personlig assistent som bara slänger plagg efter plagg på mig som jag ska prova. Och någon som lär mig att vidga vyerna lite och kanske skaffa lite mer stil. Jag är ju så van att jämt gå i mjukisar här hemma så man har ju blivit lite av en luffare. :) Har bara så tråkiga kläder.
 
Nåja nu på middagen som vi ska till så får det duga med denna turkosa topp med ett långt linne under och ett par svarta tights. Älskar färgen på den! :)
 
 
Nu ska vi röra oss. Hoppas ni får en lika mysig kväll som vi!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0