Oväntat besök

I morse var jag såååå trött! Kroppen värkte och jag kände mig allmänt tung och orkeslös. Käkade lite gröt och gav mig ut med tjejerna på promenad. Tempot var i slowmotion och jag kände att varje kliv framåt kändes som tre bakåt samtidigt.
Mili var jobbig också och skulle skälla på allt och alla idag också så mycket fokus bara på att få henne tyst. Vissa dagar är hon bara så och jag vet inte varför. Så när vi väl kom hem igen kände jag mig ännu tröttare. MEN så ringde Emelie och hon kom även över en stund och fikade med mig och vips så kände jag hur det kom lite mer energi i min kropp. Tänk vad en fin vän kan göra! <3 Hängde även med henne till hennes jobb och var med henne där en stund sen.

Nu sitter jag på mitt jobb så Elina får hälsa på pappa. Hon hjälper honom med datafix! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0