Så skönt att sitta ner

Så nu har jag farit runt klart för idag. Har precis tagit en varm skön dusch och sitter nu i soffan och väntar på att mitt program ska börja. Har nog varit uppe och gått lite för mycket för min ljumske idag så lär ju få betala priset för det i natt. Så nu är det bara kloklipp och bebisbad kvar på min planering för dagen. Fast just nu sover lillan så vi får se om vi hinner med ett bad idag eller om vi kommer få skjuta på det tills i morgon. Kan ju börja ta tag i hundarnas klor så har jag det gjort i alla fall. :) 
 
Fy vad jag önskar att jag hade tredje delen av böckerna femtio nyanser nu... Typiskt!! Måste beställa hem dom till mig så kan jag läsa dom flera gånger. :) Längtar efter filmen som bara den också.
 
Lite bilder från dagen: 
 
På väg till kyrkan för sångstund
 
 
Alla bebisar tar en middagslur på baksidan hos Therese och Felicia
 
 
 Elina råkade visst somna i pappas famn när jag skulle till stallet <3
 
 
Finaste grå skötte sig exemplariskt idag på både tömkörningen och ridningen. Det blev även lite trav uppsuttet idag och Kicki var SÅ nöjd med henne! :) Och jag kände mig stolt över min fina häst!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0