Shopping :)

Efter hela dagen igår och hela dagen idag utan bloggande så kommer här ett inlägg så här på kvällskvisten :) 
 
Idag har jag varit med mammorna i Haninge centrum och shoppat lite. :) UTAN Elina som var hemma med pappa under tiden. Så jag var den enda som inte hade bebis med mig. Kändes ganska konstigt men ändå rätt skönt när man skulle prova kläderna. Men självklart saknade jag min lilla skruttis. <3
 
Blev en del plagg men hade kunnat shoppa mer om jag hade orkat gå runt mer. :). Det blev i alla fall ett par jeansleggings (önskar att jag tog två), en turkos och en lite orange/korallfärgad pösig lång topp, ett blått och ett vitt pösigt linne i väldigt tunnt material, två vita baslinnen och två par skor. Till Elina köpte jag två par tights, ett hårband och två dreggeldukar. 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har haft en jätte rolig dag idag och det var verkligen skönt att få med sig lite nya kläder hem. Tack tjejer och bebisar! :)
 
Tänkte även passa på att berätta lite om dagen igår som också bestod av lite fika och träff på BVC för alla oss mammor och Christer. :) Känns så kul att vi kommer så bra överens. Känns som vi känt varandra hela livet trots att det bara är några månader. 
Läste även mycket i andra delen av böckerna som jag fick låna av Emelie, SHIT vad dom är bra! Fastar helt i min egen bubbla när jag börjar läsa. Vill typ inte sluta när man väl börjat. Och jag som inte ens brukar läsa i vanliga fall. 
 
Christer busade med Elina på kvällen igår :) 
 
 
Hon fick även ligga i sin hage som vi gjort för att hundarna inte ska springa över henne och titta på sin present som hon fått av Farfar med familj. :) 
 
 
Olika kläder på bilderna men så kan det gå om man kladdar ner sig ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0