Tömkörning med min vackra

Ja nog är min häst vacker att se på! Som en dröm faktiskt. Synd bara att det tog en himla tid innan hon började koncentrera sig på det hon skulle göra idag. Kicki fick verkligen klura för att få hennes uppmärksamhet till sig. Det var ju hästar på ridbanan, rundbanan och stallplanen. VÄLDIGT svårt att koncentrera sig då tycker Beauty. :) 
Så idag höll vi oss till endast tömkörning och ingen ridning. Är ju ingen mening om hon är så på. Kan ju inte bli annat än pannkaka då. 
 
Tog lite bilder...
 
 
 
 
 
Kicki och jag har i alla fall gjort en liten plan nu under tiden som jag inte får rida så det känns jätte bra! :) 
Nu ska jag mysa med min fina dotter! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0