Vilken natt...

Igår kväll strax innan vi skulle gå och lägga oss så såg jag att det hade runnit lite snor i Elinas näsa. Tänkte att det säkert inte var nån fara så jag torkade och sen var det bra med det. Men sen sent igår kväll vaknade hon och var alldeles genomtäppt och hade svårt att andas genom näsan. :( Lilla skruttis har åkt på sin första förkylning. Så jag har varit uppe flera vändor i natt bara för att räta upp henne så hon får luft. Har även tagit en tops med koksaltlösning och torkat lite i näsan så snoret ska släppa så hon ka nysa ut det. Har varit lite knepigt att amma men jag har lyckats hitta en ställning som funkar så hon kan andas. Stående och med henne ganska upprätt lite halft hängande med benen neråt. Just nu sover hon i sin vagn och försöker krya på sig. 
 
Det komiska är att både jag och Christer också börjar känna oss lite förkylda, så vi har en sjukstuga här hemma idag. Igår va kallt bra, konstigt.. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0