Egen tid där jag trivs bäst

Nu har jag fått flera timmar hos min älskade fina häst eftersom Jaya passat Elina idag. :) Jag har ridit och hon var sååå fin idag!! Sen har jag borstat och klippt henne runt kotorna. Är bättre desto mindre päls hon har på benen eftersom hon så torkar snabbare. Hon har ju så lätt för att få mugg och rasp. Jag har även ryckt manen och borstat igenom svansen ordentligt. En riktig mysig dag i stallet, så välbehövligt och som jag saknat att vara där och känna att jag faktiskt kan andas utan att stressa. Sen har jag även kvällsfodrat alla hästarna. :)
 
Nu blir det en dusch och sen sova! Ska drömma om min ridtur idag då min häst verkligen var och är fantastisk! <3 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0