glad morgon

Vaknade med glatt humör efter min roliga ridtur igår samt nästan en hel natts sömn. Elina var helt slut igår efter att hon varit och badat med Jaya och Charlie så hon vaknade endast till två gånger för att hon ville ha nappen. Och ena gången hade hon lyckats vända sig så att hon vaknade med huvudet nere där fötterna skulle vara. Hahaha.
 
Idag var det riktigt kallt när vi skulle ut med hundarna så Elina fick ha på sig en mysig overall. <3
 

Ska strax åka iväg och hjälpa Jenny att filma henne när hon rider sin fina lilla häst Sammy. Hon ska ha någon sån där onlinelektion. :)
 
 
 
Har gett Elina lite lunch, kladdigt värre då hon "kan själv" och efter det har hon stått och kollat på teletubbies. Såååå söt och helt inne i filmen.
 
 
Jag själv har blivit pussad av sötaste gosegrisen så nu är mina glasögon "rena" :)
 
 
 
Hon ser lite skeptisk ut på den sista bilden. Hahaha! Å mina glajor sitter helt fel efter pussatacken.
Får se vad vi hittar på i eftermiddag, skulle vara mysigt att åka iväg till typ haninge centrum eller nåt och bara strosa omkring och kolla lite julklappar. Men får se hur det blir.
 
Nu ska jag åka och möta upp Jenny. Elina får vara med sin kära mormor under tiden. Ska ju inte vara borta så länge så då kan dom busa en stund.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0