Tidig morgon

Tankar snurrar och jag ligger vaken.. Jag är trött men kan inte sova. Huvudvärken vill inte försvinna och jag ligger här och lyssnar på Elinas andetag. Snart kommer hon vakna och då är det ju meningen man ska vara pigg. 

Får se vad denna dagen bjuder på mer än en provridning. (Om dom nu dyker upp) Har inte hört nåt från dom mer än att dom skulle komma idag. :-/ Folk är så luriga och det är svårt att veta om dom menar det dom säger eller inte. 

Funderar på om jag ska åka till gymmet idag trots min förkylning. Köra ett lättare pass med musik i lurarna och bara fokusera tankarna på annat. Lämna in Elina på minisats och se hur det går. 

Får se hur dagen blir, mycket vill man men man får ju inte allt.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0