Underbara häst

Idag har jag ridit på min fina grå och herregud vad det kommer bli jobbigt att hon ska lånas ut... :( Jag känner redan nu att jag kommer gråta floder. Kanske inte inför andra men när jag är för mig själv. Älskar verkligen denna hästen så otroligt mycket och hon är verkligen så fin att rida trots sina små hyss hon har för sig med jämna mellanrum. Idag tex så kastade hon sig runt några gånger då det var en annan häst som red på ridbanan som hon ville efter. Var bara att hålla i sig, låtsas att det regnade och rida vidare framåt.
Hennes galopp är verkligen något alldeles extra och det är verkligen den bästa galoppen jag suttit i. Hon är inte stark än och bärig men man känner verkligen hur hon har potential.
Min vackaste grå!!
 
 
 
 
 
 
 
Mitt finaste hjärta!!!
 
:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0