Go kväll och go natt

Ska äntligen få krypa ner i sängen efter en lång dag med mycket gråt. Elina har varit så ängslig hela dagen idag så det har varit riktigt jobbigt. Hon ville vara nära hela tiden och helst ville hon bli buren när jag gick omkring Så hon kunde kramas med mig. <3
 
Vi har tagit det lugnt idag. Var en snabbis bara och hämtade ut paket som kommit till Ica samt mina linser i Haninge C. Var väl borta i max en timme. Annars har vi bara varit hemma idag. Elinas förkylning är fortfarande kvar och hon gillar inte när hon måste torka näsan hela tiden. 
 
Köpte med mig en latte från espresso house när jag ändå var i Haninge. Tyckte att jag förtjänade den idag när jag mått så dåligt och varit så trött hela dagen.
 
 
Hämtade Charlie på dagis strax innan kl 16. Sen har han tittat på flera filmer, bland annat bärgaren bilen 2 ggr!! Haha! :) Han har lekt och röjt runt här hemma samt med Elina som helst av allt vill göra precis som honom hela tiden. Hon är helt fascinerad av honom när han leker. 
 
Gungat på gunghästen har de gjort båda två! :)
 
 
Sen åt vi middag, väldigt enkel och snabb middag..
Elina somnade direkt efter att hon ätit klart å Charlie kollade på film. 
 
 
Och nu när Charlie blivit hämtad så har jag nattat Elina som med vilda protester inte alls tyckte att hon skulle sova.  Hon klättrar, klättrar å klättrar lite till. Sen blir hon så övertrött så hon bara ligger och skriker tills hon somnar med tårar. <3 Älskade lilla hjärtat. Tänk vad mycket enklare och roligare det skulle vara om hon förstod att jag nattar henne för hennes eget bästa. 
 
 
Så nu ska jag sova och hoppas att jag FÅR sova lite i natt i alla fall. Med ca 3-4 timmars sömn totalt på två dygn känner jag att det vore tacksamt. :) håll tummarna.
 
god natt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0