God förmiddag

Precis hemkommen från babycafét Och har lämnat Elina i vagnen utanför då hon sover. 
 
 
Ser henne från fönstret. :) 
 
Ska strax åka iväg och äta lunch med Jenny. Hon är och tränar på sats så jag ska möta henne där och det ska bli kul att ses igen. Egentligen ville hon att jag skulle med på zumbapasset som hon bokat in men känner att Elina inte är helt inskolad på minisats än. Vill inte lämna henne så länge än. 
 
Fick lite sovmorgon i morse då Christer börjar klockan 12 idag. Fast jag kunde inte somna om när Elina väckt mig, men det var skönt att ligga kvar i sängen ett tag och bara slappa. 
 
Längtar efter att få rida min häst och jag hoppas på att vi får några fina bilder på mig och Betty Boop ikväll sen som jag kan visa här. Men nu ska jag göra mig klar för min lunchdate. Packa lite grejer i skötväskan till Elina så hon har vad hon behöver.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0