Burr

God morgon!
 
Fy vad kyligt det var ute idag. Har varit ute med hundarna och önskade att jag tagit på mig vantar. Mina händer var iskalla nu när vi kom in igen. Burr! Elina sover i sin vagn och vi ska snart röra oss bort mot babycafét. Ska bara äta lite frukost själv först, jag glömde det innan. 
 
Elina fick mat men inte jag. :) Hur kunde jag glömma det liksom, jag som är så hungrig jämt. 
Efter vi varit på babycafét idag ska vi nog bara ta det lugnt hemma tror jag. Jaya ska komma hit och låna vårt tippen-kort så då måste jag ändå vara här och möta henne. Blir nog lite slappande framför tv:n under en filt med en kopp varm oboy. Känns som en sån dag idag. :) Mys helt enkelt. 
 
 
Tänk när min pluttis va såhär liten! <3
 
 
 
Tiden går så fort! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0