God morgon Torsdag

Sjukstugan fortsätter fast nu utan feber. Lilla näsan rinner på Elina och hon har lite svårt att andas mellan varven. Stackarn! :( Men nu sover hon så det är bra. 
 
Ska också försöka vila mycket idag och bara ta det lugnt. Senare blir det även stall och sen ska jag hämta två kaniner hos min vän Jenny som jag ska vara kaninvakt åt. Hundarna kommer bli helt lyriska när dom kommer. 
 
Nu ska jag slappa framför Vampire Diaries eftersom min serie jag brukar se (Gossip Girl) inte vill fungera.. Måste blivit nå fel med nerladdningen. Men denna är också bra! :) 
 
 
Hundarna slappar också och innan Elina somna så hade hon och Kira mysmorgon. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0