God morgon

Vilken fantastisk natt!! 
 
Elina fick mat en gång vid 12-tiden och sen sov hon ända tills klockan var strax efter 5! Förstår ni? Hela 5 timmars sömn i rad för min del, woohooo!!!! Plötsligt händer det! Och då fick hon mer mat och sov sedan till klockan 7. :)
De senaste veckorna har ju annars bestått av massa otäcka drömmar som gjort att hon vaknat en gång i timmen ungefär. Så detta var SÅÅÅ välk ommet! Tack älskade lillfis!! <3
 
Elina har redan ätit sin frukost och sitter nu och leker i soffan medans jag äter min gröt och skriver här samtidigt.
 
 
 
 
När jag ätit upp ska vi ut med hundarna innan vi åker iväg till Tungelsta. Sen får vi se hur länge jag kan stanna, hade glömt att Ikea ska komma med en leverans idag. Så om dom ringer så måste jag åka hem. 
 
Dags att sätta lite fart! 
Men ville mest säga GOD MORGON!  :)
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt!! Elina kände väl på sig att det var dags för dop och vill vara utvilad:-)

Svar: Ja det måste vara så! :) hur härligt som helst för mig!
Jenny Säfström

2013-09-13 @ 10:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0