Idag är det dop!

Idag är det min lilla pruttunges dopdag! Det ska bli mysigt och trevligt att träffa allt folk som kommer och fint att se henne i den fina dopklänningen. Börjar känna mig lite nervös nu, ska ju ändå gå där i mitten och stå längst fram i kyrkan inför alla. Även om dom kommer titta på Elina så är man ändå lite i "centrum" om ni förstår vad jag menar. 
 
Efter kommer vi bjuda på fika och då kommer även ett fint bildspel rulla på Elina, från inne i magen tills nu. Och blödig som man är så blir man ju nästan lite tårögd att titta på detta då det är så fint. Vår dotter är så perfekt! Världens finaste gåva!
 
 
Nu ska jag göra mig ordning, duscha å fixa. Sen smäller det! :) wiieeee!!!
 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Ha e toppendopdag! :D önskar jag hade kunnat vara med, men det är ju lite svårt... :/

Svar: Tack!! :) ja det hade varit kul. kram
Jenny Säfström

2013-09-14 @ 09:39:47
URL: http://jennysen.spotlife.se
Postat av: Elina

ÅH, stora tjejen med pannband och grejer <3

Svar: Mm :) <3
Jenny Säfström

2013-09-14 @ 19:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0