Suck!! Detta skulle ha lagts upp igår ju!! Ni får läsa det i efterskott nu för att jag vill visa de söta bilderna på Elina :)

Efter babycafé, promenad med hundar och lunch tillsammans med flera andra mammor och bebisar så har vi nu landat hemma igen. Va riktigt kallt ute idag och det är nästan så man vill plocka fram en vinterjacka. Elina sitter här bredvid mig nu och leker lite efter sitt mellanmål. Ska försäka hinna få i mig nåt jag med, är hungrig idag. 
 
 
När Christer kommer hem från jobb och efter att ha handlat lite så ska jag åka och rida. Hoppas på en snäll och lugn häst idag utan hjärnspöken. :) Får se hur det blir med det.. Haha.
 
Nä lite mellis och en kopp varm oboy så är jag redo för att trotsa kylan igen. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0