Tack Linda!!

Utan dig hade jag aldrig hunnit det som skulle hinnas med idag.

Vi började dagen med att mötas upp med hundarna så det blev en promenad för dom på morgonen. Sen packade vi in alla varor som skulle lämnas tillbaka till IKEA i bilen och gav oss iväg så vi skulle komma dit direkt när dom öppnade kl. 10. 

Alla verkade ju självklart ha tänkt likadant så vi fick ändå vänta ganska länge innan det var vår tur. Så under tiden sprang Linda iväg och beställde nya grejer så det ska bli rätt den här gången samt fixade en plocklista på sånt vi kunde hämta på en gång. Blev lite över 9000 kr rikare när det som vart fel lämnats tillbaka så det känns ju bra i alla fall.

Allt tar sån tid när man har bråttom.. Skulle ju vara på min föräldragrupp klockan 13 idag men den tiden kunde jag ju glämma att jag skulle hinna till med den takten allt tog och ändå så var vi väldigt snabba med det vi kunde fixa själva. 

Men men.. Köpte två korvar var innan vi åkte hem varav Elina åt en halv korv av mig utan bröd. :) Hon fick även lite fruktpure så hon skulle vara lite mätt under bilfärden hem. Som vanligt så sov hon både på ditvägen och hemvägen. :) Kom till föräldragruppen kl. 13.40 och då blev det massa bus och fika med de andra bebisarna och mammorna. 


För att jag skulle hinna vara med på föräldragruppen idag överhuvudtaget så var Linda även så snäll som gick ut med hundarna åt mig och sen även stannade hemma med dom tills jag kom hem igen. STORT TACK!!!
Tänk vad fina vänner man kan ha alltså!! 



Är bara att säga till om du behöver hjälp med nåt eller så! Då ska jag hjälpa dig!! 
Nu har jag precis landat i soffan efter att ha köpt kaninpellets till kaninerna. Full rulle denna måndag alltså. Sen blir det stallet och eventuellt lite ridning! :) Men först ska jag andas lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0