Då var denna vecka slut...

Idag har vi gjort ganska mycket. Lekt på baksidan, dammsugit och moppat golven i hela huset, varit iväg med mamma/mormor en sväng och handlat och nu på eftermiddagen/kvällen har vi varit hos pappa/morfar och ätit påskmiddag. Massaa gott fanns det och sen marängswisch till efterrätt. Måste jag säga att min mage nu är uppsvälld som en ballong. Ser nästan gravid ut om man tittar i profil så svullen jag är.
 
Bjuder på en bildbomb av dagen... (bilderna kommer lite i oordning. :))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Balansera på en flaska..
 
 
 
 
Mili vill in i godisskåpet. :)
 
 
Vårt hus!
 
 
 
Vi två <3
 
 
 
 
 
 
Och med denna bildbomb säger jag nu god natt!


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Sv: Tack så mycket Jenny! Är så himla stolt! :) Ses imorgon! :D

Svar: Ja det gör vi
Jenny Säfström

2014-04-20 @ 22:36:35
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0