Fönstershopping och utelek i solen

Denna soliga dag har bjudit på ännu mer utelek för Elinas del. Fast idag har vi hållit oss till baksidan så hundarna kunde vara med och få vara lösa. Och innan vi kom hem och gick ut dit och lekte så har vi och nästan hela mammaligan varit i Haninge centrum och shoppat. Eller jag fönstershoppa bara eftersom jag inte har så mycket pengar just nu men det var trevligt ändå. Tog bussen dit och hem.
 
Christer har kommit hem från jobbet nu och ligger och vilar. Han var så trött idag så han knappt orkade hålla sig vaken på jobbet så han behöver sova lite extra. Elina vilar också här i soffan bredvid mig. Hundarna är trötta och det är bara jag som är vaken och hyfsat pigg ändå. Måste ju snart börja med middagen också.
 
Får se om jag drar iväg och tränar en snabbis sen när Christer vaknat eller om jag kanske åker och hejar på Emelie som ska spela dart. Eller så kanske det bara blir en lugn kväll hemma med familjen. Tränar jag inte idag så SKA jag träna i morgon. PUNKT! Nu måste jag skärpa mig alltså. Man blir inte i bra form om man bara latar sig.
 
Bjuder på lite bilder jag tog igår från vår stund på baksidan då.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0