God morgon!!

Elina vaknade utan feber i morse efter att ha fått febernedsättande inatt men har nu fått tillbaka febern igen. Så vi stannar hemma från föräldragruppen så hon får vila. Jag själv kom precis in från en blöt hundpromenad. Det regnar och är grått ute. Men hundarna vart glada ändå när de fick springa lösa allihopa en stund i skogen. Har ju börjar släppa Harry lite då och då nu och det har gått bra än sålänge. Men det är bara korta stunder så jag hinner kalla in honom ifall vi får möte. Han är ju inte jättebra än på att komma när man ropar så vi får träna mer på det. Har med mig godis att locka lite med. 

I


Innan promenaden körde jag lite hemmaträning. Svettigt vart det så nu måste jag duscha. Sen ska vi nog städa lite samt tömma en bokhylla som ska slängas på tippen så småningom. 



Blir en fixardag för oss och vilodag för Elina. Christer är ju ledig idag så då får vi passa på att ordna lite saker. 

Hoppas alla får en bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0