Godagens

Idag är jag så himla trött så jag tror klockorna stannar. Sov en stund med Elina förut men känner mig ändå helt off. Och Elina är på sitt busigaste humör och hittar på rackartyg efter rackartyg. 


Blev så arg igår när jag kom hem och skulke fixa med bilderna som jag fotat och med filmerna jag filmat. Filmerna hamnade nämligen upp och ner när jag förde över dom till datorn. Så irriterande!! Hur kan det ens bli så?? Så nu måste jag försöka konvertera om dom till ett annat format så jag kan lägga in dom i movie maker så de går att rotera till rätt håll. Därför blev det inget inlägg igår, jag var helt enkelt för arg å ville typ kasta in datorn i väggen. Hatar att jag är så tekniskt okunnig. Så ska försöka mig på det där lite senare så får ni åtminstone se lite bilder. Vågar inte lova nåt om filmerna. 

Hur kan filmerna hamna upp och ner när man filmat och hållit kameran precis så den är skapt för att hållas, alltså åt rätt håll?? Någon kunnig?

Är sjukligt sötsugen idag också så det gör inte min trötthet bättre. Nää fy vad jag är på dåligt humör idag. Usch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0