Gymtime

Nu är hundarna promenerade och Elina äter lite välling. Sen kommer Christer och ska hämta upp oss så vi alla kan åka till gymmet för lite träning. Elina ska vara på minisats och jag och Christer ska köra tillsammans för en gångs skull.Funderar på att köra biceps, triceps och kanske lite bröst. Får se om Christer går med på det eller om han har en annan plan. Annars kanske jag kör mitt pass ändå. Hoppas bara att min motivation kommer snart för just nu är jag inte alls peppad.

Skulle ju vara kul om man kunde fota lite inne på gymmet vid olika övningar men tror inte det är så uppskattat bland de andra som tränar. Då ska man nog försöka vara där jätte tidigt på morgonen när man typ är själv tror jag. Kanske ska satsa på det nån gång. :)
 
Nu ska jag hänga lite tvätt, byta om och sen är det bara Christer som saknas innan vi kan åka.
 
Finaste Mili får stå för bilden i detta inlägg. Hon gillar att träna hon också!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Marieangel

Kör hårt nu:-)

Svar: Ska bli! :)
Jenny Säfström

2014-04-03 @ 15:58:37
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0