Hemma igen

Nu har jag landat hemma i soffan med chihuahuan i knät och Mili bredvid. Kira har lagt sig uppe i sovrummet med Elina som sover. Snart kommer även Christer hem och då ska jag äntligen få duscha. Har inte hunnit det än. Är sjukligt sötsugen och jag fattar inte varför. Jag har ju klarat mig ganska bra de två veckorna innan denna vecka men den här veckan har varit hemsk. Jag är sötsugen nonstop och framförallt är jag sugen på salt & blandat, MUMS! Men näää det blir inge salt & blandat. Suck!
 
Varför ska allt onyttigt vara så himla gott för å allt som är sådär supernyttigt vara så himla äckligt. Vet inte vad jag ska göra åt mitt sötsug, är väldigt jobbigt i alla fall. Får titta mig mätt på denna sötnos och hoppas det försvinner. :)
 
 
Undrar hur mycket träningsvärk jag kommer få? Ganska mycket tror jag, sådär så det blir jobbigt att bära Elina säkert. Fy vill inte tänka på det. Hoppas på att inte få nån träningsvärk alls. Man kan ju alltid hoppas.
 
Nu kom Christer innanför dörren så nu ska jag duscha!
God natt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0