Lek och träning

 Efter hundpromenaden så gick jag ut på lekparken med Elina som hemskt gärna ville gunga. Hon gick dit själv så det var bara att hänga på. Härligt att solen tittade fram och att det slutade blåsa så förfärligt.
 
 
Sen kom Christer ut och "bytte av" mig vid lekparken så jag kunde åka till gymmet. Blev ett benpass idag och efter det 15 min jogging på bandet. Och precis när jag var klar så fick jag syn på min lillasyster Jessie. Hon hade precis kommit dit och skulle börja träna så då bestämde vi oss för att köra lite olika magövningar tillsammans innan vi båda gav oss och åkte hem.
 
Här är en av övningarna vi gjorde. Jessie först ut och sen jag. Jäkligt tung när man inte kört så mycket sit ups-övningar. Har ju mest fokuserat på mycket planka och statiska övningar där man tränar upp magen långsamt med tanke på min graviditet. Men några repititioner blev det ändå. :)
 
 
Middag, ett bad och mys med hundarna. Nu ska jag sova!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0