Nämen hallå!

Lite dålig uppdatering idag tyvärr. Liten tjej som haft lite humörsvängningar och krävt massa uppmärksamhet, en hundvalp som vägrar gå ut och har kissat så fort vi kommer IN(!!) från  promenaderna så man blir galen. Åkte på em till Rusta för att möta Christer och min plan var att träna. Men efter massa strul så tickade tiden iväg och jag tappade sugen och dessutom skulle det gå för lång tid för hundarna att vara själva så därför skippade jag gymmet och åkte hem och lagade mat istället. Jag är hungrig hela tiden. Jättejobbigt ju! Elina däremot vill inte äta nånting för tillfället. Hon typ matstrejkar. 

Har bytt vindrutetorkare på bilen och sen var jag en sväng hos Emma tillsammans med My och Sandra. Trevigt att komma iväg en stund helt själv och bara kunna slappna av. 

Väl hemma igen har jag börjat skölja av allt grus som ska vara i nya akvariet och lagt i det. Men vi kom på att vi missat att köpa sånt där medel som man klistrar fast bakrunden med så det måste köpas och fixas innan jag kan fylla i vatten. Det kommer bli så himla fint med det nya akvariet. Det är ett Juwel 125 liters. Nästan dubbelt så stort som det gamla så fiskarna kommer få det kalas! En krokodil ska dom få också. :)


Nu efter alla "måsten" så sitter jag i soffan med Harry i knät och skriver till er. Det enda som jag kanske borde göra nu innan jag ska sova är att byta alla filtar i soffan så jag kan tvätta de imorgon. 

Lilla fryslorten.


Annars har jag inte gjort så mycket idag förutom att underhålla lillfian. <3 

Saknar min häst. Men det kanske jag inte borde skriva här för då kommer ni få läsa det väldigt ofta. Världens finaste grå!!

Här med Emma (fodervärden) i sadeln. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0