oj nu är jag trött....

Klockan är nu 00.45 och jag ska strax krypa ner i sängen och SOOOVA!!
Vi har tittat på film och sen har jag fixat och trixat med lite bilder och ett filmklipp som kommer upp i ett eget inlägg imorgon (idag). Kvällen har spenderats med god mat och massa gottis till filmen. En riktig svullo-lördag. Men ibland får man faktiskt lyxa till det med lite extra gott. Däremot ska jag hålla mig lite "renare" med kosten imorgon.
 
Idag har vi lekt lite på vår baksida och fixat en del här inne. Massa saker ska till tippen och kastas och mer ska rensas. Är ju inte så ofta som jag och Christer är lediga tillsammans på helgen så det gäller att försöka passa på att fixa massa då. Samtidigt som man bara vill umgås också.
 
 
 
 
 
 
 
 
Säger god natt lite snabbt nu innan jag somnar med huvudet på tangenterna. GOD NATT!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0