Seg dag med soffhäng

Idag är en riktig slapp dag. Förutom att jag har dammsugit övervåningen och tvättat två maskiner tvätt så har jag nu suttit i soffan i över en timme medans Elina sover. Sen när hon vaknar ska vi ut en sväng i regnet med hundarna och efter det funderar jag på om vi ska åka iväg nånstans, typ Haninge eller nåt. Skulle ju behöva köpa sånt där medel till baksidan av akvariet så vi kan hälla i vatten nån gång. Får se hur det blir men det vore ju kul om den förberedelsen blev klar.

Alla ni icke hästmänniskor, vad gör ni på fritiden egentligen? Jag blir tokig snart av att bara "glo." 
Man har ju inga pengar heller så man kan ju inte gör speciellt mycket.


Ååhh tänk när du var så här liten.... <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0