Sovdags

Efter en otroligt lång (kändes som en evighet) arbetsdag så har vi varit på kalas och nu kommit hem. Hos pappa var det ganska livat. Några vänner till honom och marita var där och det dracks lite öl och vin. Jag drack läsk då jag skulle köra hem och sen jobba imorgon igen. Elina och Charlie har busat för fullt och haft roligt. Ätit tårta och så fick dom vars ett påskägg av sin morfar. Fast godiset som Elina fick kommer vi äta upp. Hon är för liten för det än sålänge. 

Nu när jag kom hen såg jag lite uppdateringar från fodervärden till Beauty också. Åh som jag saknar henne. Tänker på henne varje dag, nästan varje sekund av min vakna tid. Men hon mår bra där hon är nu också. Bara jag som lider. 

Emma som rider henne är riktigt duktig och det kommer nog gå jättebra ute på tävlingsbanorna längre fram. 



Kommer saknaden försvinna?? 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0