Äntligen hemma!

Shit vilken pers det senaste dygnet varit. Christer åkte på magsjuka på kvällen till vår sista dag och blev så dålig så jag fick fixa så han kom till ett sjukhus/klinik. Väl där fick han ligga hela eftermiddagen och kvällen med dropp för att kunna komma upp på fötter. 


Usch!! Jag har varit så stressad och orolig sista dagen och försökt att få till allt så bra som det gick. Min knackiga engelska som jag knappt gör mig förstådd med och så lilla Elina som måste tas om hand också.

Christer fick i alla fall utskrivet antibiotika, spytabletter och magtabletter så att han klarade att flyga hem idag. Hade vi inte lagt in honom på dropp så skulle vi blivit kvar i Turkiet. Är så glad att vara hemma!

Tyvärr så är Elina nu febrig istället och blev det lagom när Christer var resklar. Så då var det bara att ta hand om nästa sjukling. Hon har två tänder som spruckit igenom så här är anledningen den som tur är i alla fall. Hon har gråtit sovit och gråtit om vart annat hela dagen idag och haft ont i sin mun så hon varken vill äta eller dricka. :( 

Själv har jag "bara" mått illa av stress. Bubblig i magen pga stressen och känt mig allmänt matt i kroppen. Så det ska bli skönt att förhoppningsvis få sova lite nu. 

Men först ska jag gå en snabbis med mina saknade fyrbenta! <3 Älskade hundar som jag saknat så mycket! 

Mer bilder och uppdatering om det bra från resan kommer senare. Är ju Linda som har alla fina bilder och det känns roligare att berätta mer när man kan visa bild också. 

Vi avslutade i alla fall resan med fyrverkerier spyor och bajs. Men nu blir det skönt att få tillfriskna hemma och bara få ordentligt lagad mat. 



God natt!! 


Kommentarer
Postat av: Marieangel

Stackare!! Hoppas att det går fort över och skönt att ni är hemma iallafall!

Svar: Än så länge käkar Christer antibiotika och tar fortfarande anti-spy tabletter så det slipper han iaf. Däremot är han dålig i magen fortfarande och de tabletterna verkar inte hjälpa. Men nu är han åtminstone ganska pigg och har lyckats äta sallad. :)
Har nog aldrig varit så lättad över att få komma hem. :)
Jenny Säfström

2014-08-13 @ 21:19:23
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0