Bättre idag

Idag är en lite bättre dag. Intalade mig själv igår att denna dagen skulle bli bra så nu försöker jag att tänka positivt, jobba på och bara skita i känslorna ett tag. Stänga av en lite stund.

Åt en nyttig havregrynsgröt till frukost som en nystart inför träningen och mina mål jag vill nå nu igen efter semestern.


Får se om jag åker till gymmet senare idag och kör ett lätt pass då halsen fortfarande känns av. Ingen kondition då med andra ord och inga tunga vikter. Kanske rent av tar och kör lite hemma bara. Vi får se.

Laddade även upp med extra vitaminer i form av fruktsallad här på jobbet i morse.


Har plockat massa varor på min avdelning och sen även inventerat lite tomma hål i hyllorna. Och nu efter lunch i magen ska jag sätta igång och städa där samt extrabeställa lite produkter för att fylla ut ännu mer.


Än så länge rullar denna dag bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0