Dagis dag två

Dagen på dagis idag har gått bra men Elina vill inte äta nåt. Som vanligt då. :) Kräsna lilla donnan. Hon sov lite för kort idag också så hon var lite kinkig efter vilan men annars har det gått bra. Och i morgon ska Christer vara där själv med henne eftersom jag jobbar. Sen aka vi börja lämna henne några timmar resten av veckan. 

Stora tjejen!



Tänk vad tiden går alltså, sjukt!

Förutom dagis idag så har jag varit ute i regnet me de fyrbenta. Så där lagom roade.. :)



Har hämtat mamma från centralen också samt lämnat en present från Turkiet till Charlie. Är lite kär i min nya bil faktiskt. Jag gillar den och det känns bra att jag har köpt den. Min fina lilla bil! 

Hemma hos Jaya och Charle blev jag även lite kär i denna lilla goding.


Råttan Findus, (som är en tjej) så himla tam. Jätte söt verkligen. 

Nu ska jag natta Elina, sen blir det 55 squats från 30 days squat challenge. Är inne på dag 2 :)


Och avslutar sen dagen med kvällspromenad med hundarna och en dusch. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0