En eftermiddag hos mamma/mormor

Nu är vi här jag och Elina, hemma hos mamma/mormor. Innan har vi varit en snabbis i Haninge C och CRT zoologiska för att köpa strumpor till Elina och filter till pumpen i akvariet. En långärmat träningströja hänge också med hem och så blev det onyttig lunch på Mc Donalds. Elina åt som vanligt nästan ingenting.


Inte den optimala maten kanske för en 1,5 åring men ibland blir det så när man är iväg. Vi ska i alla fall äta lite bättre mat här hon mamma/mormor om en liten stund. Hundarna är också här.


Christer är iväg på fotbollstadion där dom har nån familjedag. Han skulle försöka få nån autograf på sin djurgårdströja. 

Har köpt halstabletter nu i alla fall så nu håller jag tummarna på att min halsont ska försvinna. Såg föresten en jätte söt kanin i zooaffären. Blev lite sugen då jag dessutom såg att det var en kaninhopptävling i morse när jag var ute med hundarna hemma i vårt område. 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Eller så köper du lilla Melvin! ;)

Svar: joo det är sant.. :) Men vi ska nog inte ha någon kanin. Mest jag som får för mig massa knasigheter.
Jenny Säfström

2014-08-17 @ 22:47:39
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0