God morgon lördag

Har precis ätit frukost och ska nu lämna hemmet en stund för lite hästhoppning på mitt gamla stall hos Corina. Det är lokal hopptävling där idag och jag tänke svänga förbi pch kika lite. Sen ska jag även lämna lite grejer till henne som jag köpt i Turkiet. 

Titta på hästar är ju typ det jag får från och med nu och rida ibland när det funkar om jag lånar nån annans häst. Min häst är snart inte min längre och det känns så sjukt tungt.. :( försöker hålla humör och känslor i styr men ibland går det inte. Ibland kommer tårar även fast jag inte vill och jag känner mig arg och ledsen på samma gång.

Vet att detta är det enda valet jag har i dagsläget, och det suger! Men jag ska försöka fokusera mina tankar på annat så gott det går. 
Men nu vet ni vad jag grubblat på under veckan. Om någon vecka är jag hästlös på riktigt. Finaste B kommer få det kanon och kommer i framtiden visa sig ute på tävlingsbanorna där hon hör hemma och visa vad hon går för. Hon kommer ha det bra men mitt hjärta känns krossat. Och det kommer ta tid för mig att smälta det här så hoppas ni har förståelse om jag ibland verkar deppig och allmänt arg och tråkig. 

Nu ska jag göra det bästa av dagen eller i alla fall försöka. 



Kommentarer
Postat av: Jennysen

Åh! Har du bestämt att du ska sälja nu? :(
Men då får du lite pengar och kan åka på semester med mej! ;)

Svar: Ja det är bestämt nu. Dom ville köpa och enligt kontraktet så har jag godkänt köp innan kontraktets slut om så önskas eftersom jag ändå inte kan ha häst i dagsläget. Och hon har det så bra där hon står.
Dock fick jag sänka priset en del då jon fortfarande är svårriden.

Från och med 1 september är hon såld.

När ska du på semester?
Jag börjar ju jobba på onsdag igen. Jag ringer dig i morgon. Blev så sent idag med Elinas nattning och så.
Jenny Säfström

2014-08-23 @ 21:49:08
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0