Hej från Turkiet!

Nu har vi varit här halva tiden och dagarna gå ganska fort tycker jag. Vi solar och badar (springer efter Elina) hela dagarna och har det finfint! Jag blir som ett barn på nytt när jag får åka de roliga vattenrutchkanorna. Så himla kul!!

Klantig som man är så lyckades jag självklart glömma det viktigaste hemma när vi åkte, kameran!! :( suck!! Men som tur är så har ju Robin och Linda med sin kamera så Linda fotar åt oss också. :) 

Nu ska jag strax gå ner till spat och njuta av en timmes massage. Lyx! 
Jag och Christer fick fel rum första natten så då kompenserar fritidsresor oss med lite över 2000 kr. Så då har vi använt dom till att få tre massagebehandlingar var och även provat på turkiskt bad. De andra har åkt ner till stranden nu så jag möter upp dom efter. Det ingår ju ett till vattenland i hotellet som ligger vid stranden så bäst att njuta av allt och testa allt. :)

Elin och Ella är som galna i vattnet. Uppe på land ser man inte röken av dom. :)

Här kommer lite bilder från våra första dagar.


Jag och Elina lyckades även få rida på en dromedar första kvällen. :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0