Ikväll känner jag mig lite låg

Har ätit pizza till middag, gjort mina 70 squats och har badat och nattat Elina. Och nu känner jag mig ganska låg. Lite ledsen. Tänker på finaste grå och inser att hon inte är min längre på måndag. Tur är ju ändå att hon har det och kommer få det så himla bra. Hon står hos kunniga, duktiga människor och tjejen som ska rida henne vill satsa högt. Bättre kan hon inte få det.


Man känner sig ju inte så mycket gladare när det regnar ute heller. Innan idag satt jag både i bilkö och det regnade! Tankarna börjar då snurra lite extra. 


Nu ska jag sova så kanske jag inte känner mig så ledsen länge. Då slipper jag ju tänka i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0