Kylskåpet fullt och hemmagjord pizza till middag, perfekt!

Nu är mamman min lämnad på centralen och hon bjöd på gofika innan hon åkte. 


Så på tisdag ska jag hämta henne igen.

Vi har även varit iväg och handlat så nu är kylen full igen. Skönt! 


Vi köpte även såna där paket så man kan göra hemmagjorda pizzor. Så det tänkte vi äta till middag idag. GOTT!

Nu ska jag vila min onda rygg i soffan en stund innan middagen ska påpörjas. Titta lite mer i min tidning eller kanske på tv:n. Christer är och tränar och jag funderar på om jag ska försöka göra detsamma senare ikväll trots att min hals fortfarande hör lite ont. Borde ju inte akada om jag bara kör lite lätt. Skulle vilja färga håret också. Och städa akvariet. Något får jag nog skjuta på tills i morgon, frågan är vilket.

Köpte en mapp till nya pärlan också. Bilen snövit. :) Färgen på bilen heter snövit så tänkte att det får bli bilens namn. :)


Nä nu ska jag slappa lite.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0