Natti natti

Ganska jobbigt att vara bland hästar idag så jag åkte därifrån så fort jag sett de två från gården som skulle tävla.


Har annars inte gjort nåt speciellt. Dammsugit nedervåningen, gjort rent till fiskarna, promenerat hundarna, badat med Elina, glott på tv:n, läst bok för Elina (eller snarare 6 böcker), och nu ska jag äntligen få sova. 

I morgon ska jag hjälpa en vän vid en fölvisning och sen när det är klart tar jag nog och håller mig borta från allt som har med häst att göra ett tag. 

Nu känns min hals lite bättre så ska nog försöka ta tag i träningen igen och försöka få upp ögonen och intresset mer för det. Försöka kan man ju alltid. Just nu är motivationen på noll när det gäller det mesta. Dagarna går men känner inte att jag får ut så mycket av dom.

Men jag fick ju köpa en ny bil i alla fall....


God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0